Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Roma Valthe. Meer weten? Ontdek meer
David
22 jun 2026 om 20:34
ik had mixgrill 3 soorten. shoarma was flauw van smaak en al het vlees zwom in het vet. de uiensaus bakje was niet goed dicht. dus alle olie in de verpakking. eten was niet lekker. 1 keer besteld maar nooit meer hier bestellen.
Léonie
21 jun 2026 om 19:11
Heerlijk weer
Hilly
21 jun 2026 om 7:54
Heerlijk en op tijd
Marita
17 jun 2026 om 9:47
Lekker gegeten en heel aardige bezorger
Hilvert
14 jun 2026 om 21:12
Het eten is heerlijk en erg goed bereid. Echt een aanrader!
Terry
11 jun 2026 om 20:26
Het smaakte heerlijk de Lahmacun en was super verpakt
Niels
8 jun 2026 om 20:24
eten smaakte heerlijk en was goed verpakt. aanrader voor iedereen.
Ronald
8 jun 2026 om 19:43
Lekkere goede pizza's en snel bezord
Felicity
7 jun 2026 om 21:51
Normaal gesproken zit er saus bij nu helemaal niks.
Anja
6 jun 2026 om 19:20
het smaakte goed. niks op aan te merken. was ook goed verpakt.
Rohan
2 jun 2026 om 0:15
Lekker warm en redelijke snelle service!